Page 3 - Bien Haber2015 - 1 | Bien Seramik
P. 3

2015 Farkındalık Yılı…

Merhaba,
Hz. Mevlana ne güzel söyler;
Dünle beraber gitti cancağızım
Ne kadar söz varsa düne dair
Şimdi yeni şeyler söylemek lazım…..

Uzun yıllar buradan sizlere seslenen pazarlama eski müdürümüz sevgili                                        Ebru Şener
Ebru Uzluer’in ayrılışı ile Bien Haber dergisinin bu sayısı için sizlere merha-
ba demek görevi bana kaldı... Ebru Hanım’a Bien markasına kattığı değer-         lerek hatırlamalarını sağlamayı amaçladık. Reklam, tanınırlık sağlamada
ler, çalışmalar için burada da teşekkür etmek isterim.                           oldukça etkin araçlardan birisidir. Burada TV reklam iletişimimizi bu senede
                                                                                 devam ettirerek, tüketici ile başlattığımız farkındalık çalışmalarımızı sür-
Haziran ayında Bien ailesine katıldım ve günler baş döndürücü bir hızla ge-      dürülebilir kılacağız.
çiyor. Değişim öncelikle kendi iç yapımızda başladı. Pazarlama departmanı-       Kahramanımız Kaplanımız oldu, bizler çok sevdik reklam karakterimiz kap-
nı Kurumsal İletişim, Kanal Geliştirme ve Tasarım olarak üç bölüme ayırdık.      lanı, sizlerde sevdiniz. 2015 yılında da bu asil kahramanımızı tüketicilerle
                                                                                 Bien markası arasında bağ kurmak adına iletişimde kullanmaya devam
2015 yılını biz pazarlama ekibi olarak Marka Farkındalığı yılı olarak ilan et-   edecektir.
tik. Ve pazarlama faaliyetlerimizi marka farkındalığını artırarak tüketicinin    Farkındalık yaratmak amacı ile tüketicilerin kış aylarında en çok dolaştığı
markayı denemesini sağlayacak şekilde oluşturduk.                                AVM’lerde etkinlikler yapmaya başladık, bunları bu yıl içinde arttırarak de-
                                                                                 vam ettirmeyi planlıyoruz. Yine sonbaharda Hülya Avşar’ın TED Kulübü ile
Nedir bu marka farkındalığı derseniz eğer, potansiyel müşterilerin, belirli bir  düzenlediği tenis turnuvasına sponsor olarak, medyada görünürlüğümüzü
ürün kategorisindeki markayı bilmesi ve hatırlaması olarak tanımlayabili-        arttırdık. TED Ankara Erkek Basketbol Kulübü’ne sponsor olduk.
riz. Bir tüketicinin bir markayı satın alması ilk olarak tüketicinin markanın    Eylül ayında her sene olduğu gibi İtalya’da Cersai Fuarı’na katıldık. Güzel bir
farkında olmasını gerektirir. Eğer tüketicide marka farkındalığı oluşmazsa,      fuar dönemi geçirdik. Bunun dışında Dubai Big5 ve Cezayir fuarlarında yeni
marka tutumu meydana gelmez ve dolayısı ile de satın alma niyeti oluşmaz.        ürünlerimizi ihracat müşterileri ile buluşturduk. Ve şu sıralarda da sektörün
                                                                                 kavuşma noktası Unicera Fuarı için çok keyifli telaş içindeyiz. 400 m2’lik
Mağaza Atmosferimizi Yeniliyoruz; Mağazalarımız bizim marka farkındalığı-        standımızın hazırlıkları tamamlandı, tüketicilerle, iş ortaklarımızla buluştu-
mızın oluşmasında, pazarlama, dağıtım, tasarım ve diğer ekonomik etkin-          racağımız 2015 koleksiyonlarımız hazırlandı ve 24 Şubat günü sizleri ağır-
liklerimizin önemli bir bölümünün tüketiciler tarafından günlük yaşamda          lamaktan keyif alacağımız standımıza hepinizi bekliyorum.
görünen yüzüdür. 2014 Haziran ayında tamamladığımız ve Bien kurumsal             Hol:3 Stand No: 321
kimliğine göre oluşturulan Bien Etiler İnfo mağazadaki tasarımları, Türkiye      Sevgi ile nefes aldığınız her anda farkındalığınız bol olsun.
genelindeki tüm yetkili Bien Seramik satıcılarına uyarlamaya başladık. Bu
sene içinde de bu çalışmalarımız hızla devam edecek. Bu kapsamda yapa-
cağımız çalışmalarda tüketicinin beş duyusuna hitap edecek şekilde görsel
düzenleme, tasarımlarda renk uyumuna göre geçişler, mağazadaki müzik
seçimi, havalandırma, koku gibi tüm unsurlarla bütünlüğü yakalamak is-
tiyoruz.

Ekim ayında tüm ulusal ve tematik kanallar ile iletişimine başladığımız TV
reklamımız ve “benim Bien’im” mottosunu tüketiciler tarafından fark edi-

                 Bien Kurumsal İletişim Dergisi                             Yönetim Yeri                                     Yayına Hazırlık
Bien Yapı Ürünleri Sanayi Turizm ve Ticaret A.Ş tarafından üç                     Bien                                    Tasarım Yayın Grubu
                                                                                                                 Merkez Mh. Hanımefendi Sk. 138/B
                       ayda bir yayımlanır.                    Gömeç Sk No: 39, Acıbadem / İstanbul              Oğul Apt. D.3 34381 Şişli / İstanbul
                            Ücretsizdir.                                                                               Tel: (0212) 296 67 58 Pbx
                                                                        Tel: (0216) 614 10 60
                          İmtiyaz Sahibi                               Faks: (0216) 614 10 85                                     Baskı
                            Metin SAVCI                                                                        Şan Ofset Matbaacılık San. Tic. Ltd. Şti.
                                                                 e-mail: info@bienseramik.com.tr     Hamidiye Mah. Anadolu Cad. No: 50 Kağıthane / İstanbul
                   Sorumlu Yazı İşleri Müdürü                         www.bienseramik.com.tr
                           Ali Naci ÜLKÜ                                                                                 T +90 212 289 24 24
   1   2   3   4   5   6   7   8